Re: PPPPPOOOOOOOOMMMMMMMOOOOOOCCCCCCYYYYYYYYYYYYY

Autor: Jarosław Malina (jmalina_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 12:06:11 MET

<kkoniec_at_mks.com.pl> wrote in message
7491do$fve$1_at_orfika.office.polbox.pl...

>mks_vir od 6.02c wlacznie
>poprawione leczenie, poprzednie mialy problemy z pewnymi plikami

Nadmienie tylko, ze nie pamietam takiej epidemii wirusowej od czasow Yankee
Doodle (czy jak to sie tam pisze). Co jest, ze widac go prawie wszedzie.
Ostatni raz wirusa mialem jakis rok temu.
Ostatnio po tym jak komputer za czesto mowil o bledach w samorozpakowujacych
sie zipach sprawdzilem go mksem i pokazal mi, ze pol dysku mam zakiszone
CIHem.
Tragedia :-(