Re: Odp: Jak zapisać strone WWW na twardziela ?

Autor: Tomek Machnik (tmachnik_at_micros.com.pl)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 10:12:51 MET

Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:

> Powiedz mi, jaki program (najlepiej pod W95) jest w stanie sciągnąc
> ponad 1^16 (65 tysięcy z groszami) plików ?! Sporo "sciągaczy"
> klęka na "signed int" (32k), Teleport na "unsigned" (65k) a ja
> szacuję stroniczkę (-:>) na jakieś 200..300k. Trudno "na oko"
> szacować rozmieszczenie danych, dlatego proszę bez rad typu
> "podziel na mniejsze kawałki" -:(

Nie ma chyba innego wyjscia, musisz podzielic download na porcje,
ktore winda/teleport przelknie.
Trzeba niestety przeanalizowac strukture strony, zaczynac d/l glebiej,
odpowiednio ustawiajac granice w teleporcie.
Po zassaniu wszystkiego mozesz odtworzyc oryginalna strukture
katalogow.

Quaniam
Tomek

Tomek Machnik SQ9DJQ            Krakow, Poland
NOBODY expects the Spanish Inquisition!    -MP