Znowu wracaja nieszczesne krowy... Bylo: Pomnik dla pira

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 03:23:53 MET

Tomasz Jarnot napisał(a) w wiadomości: ...

>To ja ci bezposrednio wytlumacze kim ty jestes.
>
>1. JEstes niewatpliwie glupi. Twierdzac ze pasza dla cielat i krow
>pochodzi z rzezni i ze dojenie krow je boli.

To że dojenie krów je boli sam sobie chyba wymyśliłeś,
bo ja niczego takiego nie pisałem nigdy (odszukaj i pokaż!)

To że bydło dokarmia się dodatkami paszowymi pochodzenia
zwierzęcego to fakt, który potwierdzi Ci każdy zootechnik.
Krówka je sobie trawkę i sianko jako wyłączne pożywienie
jedynie u Twojej babci na wsi. Na przemysłową skalę
krowy skarmia się rzeczami takimi że nie uwierzyłbyś gdybyś
nie zobaczył... Zapraszam do przeczytania artukułów umieszczonych
przeze mnie na grupie pl.soc.wegetarianizm:
"O mlekopijach i miesoniejadkach",
"Pijcie mleko, jedzcie masło" oraz
"Nic sie nie zmarnuje..."
Mała próbka - cytat z "Pijcie mleko, jedzcie masło":

"...w celu ochrony zasobów naturalnych, zwiekszenia rentownosci
i przyspieszenia wzrostu zwierzat, powszechnie uzywa sie maczki z krwi,
maczki kostnej, oraz pasz pochodzenia zwierzecego, w sklad których
wchodza zmielone jelita, rdzenie kregowe, mózgi, a takze narzady
wewnetrzne, takie jak trzustka, tchawica i nerki..."

Jeśli już "wygasły" na Twoim serwerze to poszukaj je na
www.dejanews.com - nie ma sensu je powtarzać, zwłaszcza
na tej grupie. W każdym razie niczego nie pisałem o boleści dojenia
to są jakieś Twoje urojenia lub jakieś Twoje "wnioski" :-)

>potem wychodzi szydlo z worka - ty tez na uczelni kradles soft.
>My tezto robimy - takie czasy stary.

"Czasy" po 1994 są zupełnie inne - uwierz mi!

>Ale MY nie krytykujemy nikogo kto tak robi,
>bo sami wiemy co czasem w zyciu trzegba
>zrobic zeby jakos na swoje wyjsc.

Tam ukraść, tu okłamać, tu podłożyć koledze świnię...
To są metody Twojego świata... Tak zgadzam się.
Ludziom takeigo pokroju żyje się "łatwiej".
Wybór należy oczywiście do Ciebie.

>Wmawiasz ludziom cos czego nie powiedzieli.

Tak? A jak nazwać to co wypisujesz o dojeniu krów?
Gdzie takie cóś wyczytałeś w poscie Pszemola?

>Tlumaczenie jest glupie, bo jestes glupi co udowodnilem w punkcie 1,

Ponieważ pierwszy punkt był nieprawdą reszta również
nadaje się "do kosza"

>Jestes wstretnym zamerykanizowanym Polakiem

No to zdaje się tu dobiero "wyszło szydło z worka"
Po prostu mi zazdrościsz, że mam szansę obejrzeć
inny świat! Żal Ci, że nie masz takiej okazji i zawiść
zżera Cię od środka... Cóż przykro mi.

>" Haha, ja za polaczenie place 4 centy, niezaleznie ile ono trwa "...
>to byly twoje slowa powiedziane BEZPOSREDNIO

Dokładnie. Zapomniałeś dodać iż to "za połączenie"...
Za dostęp do internetu muszę płacić $20 za miesiąc.
To chyba więcej niż Ty, czyż nie?

>Stary przy zarobku 10$/h minimum ?
>Bo jesli zarabiasz mniej to chyba jako sprzataczka....

Zarabiam więcej choć nie powinienem Ci tego mówić,
bo jeszcze bardziej będziesz zazdrościł i wyżalał się
na tej grupie jak to "zamerykanizowanie polacy" itd.
A minimum jest chyba na poziomie 5-6 dolarów. Tyle dostają
tu za mycie garów lub składanie do kupy hamburgerów. :-(
Programiści zarabiają ciutkę więcej, sprzątaczki też :-)

>To juz moj definitywny EOT na twoje posty.

Obiecanki cacanki - zobaczymy.

>Doswiadczenie uczy, ze ignorowanie faceta
>przez pewien czas wzbudza w nim niechec
>do tworzenia nowych postow ktore i tak kazdy ignoruje :)

Doświadczenie uczy, że dyskusja z piratami nie ma sensu.
Jak ktoś tu słusznie zażartował "złodziejami drzewa trzeba
dekorować a nie dyskutować" i stąd moja niechęć do odpisywania.

>Zycze ci zeby zycie naprawde dalo ci w dupe
>wtedy zaczniesz inaczej spiewac...

Rozumiem, że Tobie dało w dupę i dlatego inaczej śpiewasz.
Przykro mi. Ale wiesz.. każdy ma to na co sobie po trochu zasłużył :-)

Pszemol