Re: Twardziele

Autor: Arkadiusz Dabrowski (dobrov_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 01:21:09 MET

On Sun, 6 Dec 1998 15:40:59 +0100, "Lulek"
<ajjaw_at_mikro.phys.uni.torun.pl> wrote:

>:-o
>Wlasnie chcialem kupic ten dysk. W Chipie z poczatku roku byl test dystkow
>UDMA (3,5 - 6,5 GB) i Caviar okreslony zostal jako "drogi ale szybki".
>Napisz prosze dokladnie, jakie masz zastrzezenia do tego dysku.

Pisałem już ale dla idei jeszcze powtórzę. Pierwszy spieprzył się po
jakimś miesiącu. Od początku charakterystycznym zachowaniem było
częste "tykanie" głowicami bez wyraźnej przyczyny (chyba normalne)
oraz - kilka razy dziennie - tak potworne walenie głowicami, że o mało
nie dostawałem zawału. Wymienili mi na nowy. Występują w nim
identyczne objawy. Jestem przekonany, że niedługo zdechnie a wtedy
poproszę o wymianę za dopłatą na większy innej firmy. Wina pozostałego
sprzętu odpada, gdyż w międzyczasie wymieniłem go na całkowicie inny.

Niezależnie od opisanych nieprawidłowości dysk ten jest przeraźliwie
głośny podczas pracy.

Dlatego donośnie i bezinteresownie wrzeszczę:
Nigdy nie kupujcie pieprzonych kawiorów!

    +--\ /--\ +--\ +--\ /--\ | | Arkadiusz Dabrowski