Re: Problem z CD-R

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie)
Data: Sun 06 Dec 1998 - 22:31:00 MET

"Robert Z." <853223_at_polbox.com> wrote:
>Testuje pożyczony CD-R Mitsumi 2/8 z dołączonym
>programem To Go 4.0
>Podczas nagrywania audio między ścieżkami są słyszalne
>wyraźne trzaski.
>Co jest powodem tego ? (nośniki testowałem różne)

   O ile dobrze kojarzę, tanie nagrywarki Mitsumi nie obsługują trybu
Disc-At-Once (DAO). Oznacza to m.in, że pomiędzy kolejnymi utworami
nagrywarka wyłącza laser, co skutkuje w dodatkowych około dwusekundowych
przerwach zawierających trzaski.

--
Tomasz Łukaszewicz                 o          |  ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student UW                        o   ___     |  żeby jakoś nie było.''