Co robic????

Autor: Magiel (magiel2_at_friko3.onet.pl)
Data: Sun 06 Dec 1998 - 23:19:35 MET

Mam klopoty z karta dzwiekowa w win98. Sam sprzet mi wykrywa, ale nie dziala
porawnie.
We wszystkich czterech urzadzeniach(joystick, systemy dzwieku i rejestry
kontroli systemu) jako problem wyswietla mi taki tekst:
Urzadzenie nie dziala poprawnie, poniewaz BIOS w urzadzeniu zglasza
niepoprawne zasoby dla urzadzenia (Code 9).

potem kaze mi skontaktowac sie z producentem komputera w celu dostarczenia
zaktualizowanej wersji BIOS-u.

Ten problem pojawil sie od kiedy od nowa zainstalowalem system. Wczesniej
jego nie bylo.
W DOS-ie wszystkie urzadzenia dzialaja poprawnie.
Nie wiem czy mam sie kontaktowac z producentem komputera, czy tez mozna
jakos inaczej zaradzic takiej sytuacji.
Jezeli wiecie co sie dzieje to odpiszcie.

Magiel