Re: Naginanie faktów aby wygodnie bylo piratom...

Autor: Jacek Żoch (zoch_at_polbox.com)
Data: Sun 06 Dec 1998 - 22:17:00 MET

Highlander napisał(a) w wiadomości: <366bbc4c.9629691_at_news.tpnet.pl>...

>A Tyś skąd się urwał ?

Ja usiluje sobie ta grupe czytac, coby dyskutowac na temata Windows, a nie
wysluchiwac zlotych mysli roznej masci zlodziei.

>1. Co to jest hadko ?

Trzeba sie bylo uczyc....

>2. Skoro uważasz, że piszę głupoty to może wyjaśnij dlaczego ?

Bo nazywasz ofiary - zlodziejami, co przekracza juz moja cierpliwosc

>4. Jeżeli sam nie masz nic do powiedzenia to najlepiej nie zabieraj
> głosu w ogóle.

Nie chce smiecic na grupie - proponuje, zebys dalej ja kontynuowal
ewentualnie na priva. A pisac mi sie nie chce, bo i oczym. Zlodziejami
nalezy drzewa dekorowac, jak to drzewiej bywalo, anie z nimi dyskutowac.

Jacek