Re: Segate i BTC plus twozenie partycji.

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 06 Dec 1998 - 16:55:41 MET

On 4 Dec 1998, Arkadiusz Soroka wrote:

> [...]
> poczatku byly z nim problemy. Panowie (podobno chlopcy :)) w sklepie tylko
> usmiechali sie robiac wuja w !@#$%^. Zostalem poproszony o pomoc, ale
> najpierw chcialbym zapytac o pare szczegolow:
>
> 1. Plyta jakies VX PRO + dzwiek, Segate 3.2 i CD BTC 24x. Oto, co widze
> przy starcie w ramce:
>
> Primary master: bla bla bla cos tam Segate 3.2
> Primary slave: none
> Secondary master: none
> Secondary slave: BTC 24
>
> Czy obsadzanie slave ma sens, jesli master jest wolny? Czy moze panom sie

Obstaw MAster-a

> 2. Dysk ma zalozona jedna partycje na FAT 16 o pojemnosci ... 2 GB. Reszta
> niewykorzystana. Pytanie: czy panowie skladacze powinni zakladac partycje,
> formatowac dysk i udostepnic klientowi cala pojemnosc, za ktora zaplacil, a
> wowczas scigne ich za partactwo, czy tez sformatowanie dysku nie jest ich
> obowiazkiem przy sprzedazy nowej maszyny? Uzytkownik chyba nie musi sie na
> tym znac i grzebac w fdisku?

Powinni, skladajac zestaw, tak sformatowac twardziela zeby uzytkownik
miala cala przestrzen uzyta i dostepna dla siebie. Inaczej to sprzedajac
Seagate 3.2 GB fdiskowanego na 2 GB powinni liczyc jak za dysk 2 GB :)

> 3. Maja obowiazek, czy nie dostarczyc na osobnych nosnikach sterowniki do
> wszystkich urzadzen wchodzacych w sklad maszyny (grafika, CD-ROM, mysz,
> dzwiek, itp)? Szczegolnie jestem ciekawy, czy powinny byc drivery do
> dzwieku zintegrowanego z plyta glowna?

Do wszystkiego powinny byc drivery.

> 4. Chlopak otrzymal gwarancje ale z bzdurnymi warunkami i jej nie podpisal.
> Co z tego wynika?

Ze nie umie pisac ? :) Zasadniczo nic. Generalnie jak sie chlopcy upra to
mozesz im naskoczyc.

> Dzieki za pomoc, sprawa aktualna do poniedzialku, bo wtedy ide
> "porozmawiac" z "panami"
>
> Pozdrawianko!
>

> Arkadiusz Soroka
> Instytut Procesów Informacyjnych Toruń
> ipitaa_at_cc.uni.torun.pl aas_at_priv.onet.pl

************************************ jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
                                     Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699

                          TELNET IN PEACE ...