Re: bios

Autor: rumor (czesno_at_hotmail.com)
Data: Sun 06 Dec 1998 - 12:49:00 MET

Dariusz Siuta napisał(a) w wiadomości: ...
>zepsul mi sie bios podczas flashowania, komputer nic nie wyswietla po
>wlaczeniu, i nawet nie da sie go wylaczyc inaczej niz wylaczajac acara, co
>robic?

mialem ten sam problem co Ty....
jedynym wyjsciem jest zaniesienie Twojej plyty do serwisu
komputerowego,gdzie ja przeprogramuja na jakiegos uniwersalnego biosa. A jak
masz gdzies swojego starego biosa (chyba zrobiles wczesniej backupa ;->> to
zaladuj go, bo moga ci nie chodzic niektore urzadzenia (karta sieciowa,
modem).
Nastepnym razem upewnij sie czy nowy bios jest do Twojej plyty
Powodzenia ;)