Re: PDF ( i nowe pytanie na ten temat )

Autor: Michał Kawecki (novimpex_at_medianet.pl)
Data: Sun 06 Dec 1998 - 12:26:36 MET

Norbert Neubauer napisał(a) w wiadomości: ...

>co wlasciwie robi envoy ??????

Jest taką samą przeglądarką jak Acrobat. Jest przy tym (wg mnie)
lepsza, szybsza i bardziej ergonomiczna. Jest składnikiem pakietu
PerfectOffice począwszy chyba od wersji 3.0 - cała dokumentacja
pakietu jest udostępniona w postaci plików Envoya (PerfectOffice
zawiera m.in. edytor WordPerfect, który zmieniał właścicieli, obecnie
pakiet nazywa się chyba Corel Office). Corel promuje ją jako
niezależny standard wieloplatformowej przeglądarki dokumentów.
Umożliwia wydruk do pliku *.evy z dowolnej aplikacji i robi to bardzo
sprawnie, sterownik ma sporo możliwości konfiguracyjnych. Sama
przeglądarka jest do ściągnięcia (za darmo) z bardzo wielu serwerów
plików, za sterownik do wydruku trzeba zapłacić , czyli kupić go z
pakietem PerfectOffice. W pakiecie jest też wsparcie do tworzenia
dokumentacji połączonej z przeglądarką w postaci pliku .exe.

Pozdrawiam

------
Michał Kawecki
novimpex_at_medianet.pl