Re: Naginanie faktów aby wygodnie bylo piratom...

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 06 Dec 1998 - 11:30:41 MET

On Sun, 06 Dec 1998 06:52:15 GMT, "Pszemol" <pszemol_at_polbox.com>
wrote:

>Zaryzykowałbym stwierdzenie, że nie ma takich ludzi w Polsce.
>Zupełnie czystych, od urodzenia, chodzących ideałów.
>A może się mylę? Niech mi odpowie na ten post
>uczestnik tej grupy, który nie ukradł niczego NIGDY!

Dobrze wiesz, że nie ma takich więc po co te uwagi.
Zaraz napewno zgłosi się jakiś sprawiedliwy ale nie dał
bym głowy, że napisze prawdę a możliwości sprawdzenia też
nie będę miał.

>Zaprzeczając możliwościom poprawy przeczysz całej idei
>systemu penitencjarnego. Według Twojej idei powinniśmy
>wszystkich złodziei do gazu, bo i tak już nic z nich nie będzie.

Gdzie coś takiego napisałem. Nie wciskaj mi swoich stwierdzeń
jako moje. Właśnie w jednym z Twoich poprzednich postów
przeczytałem podobna tezę. Jak widzisz na samej górze napisałem tylko,
że mogą krytykować innych ludzi Ci co mają czyste ręce. Skoro Ty sam
ich nie masz więc z łaski swojej zejdź z innych uczestników
tej grupy.

>Zarówno tych którzy kradną mercedesy w Niemczech i tych
>co za szczenięcych lat ukradli jogurt z supersamu (ktoś
>tu już taki przykład przytaczał, zapomniałem kto, Sergiusz?)

Pomieszanie z poplątaniem.

BTW - skoro mieszkasz w USA jak podajesz to nie mogłeś widzieć
wczorajszego programu w polskiej telewizji na temat piractwa.
Miało być też o komputerowym ale skończyło się na fonograficznym.
Jednym z argumentów jednej paniusi za zwalczaniem piractwa
było to, że mają takie straty, że bedą musieli zastosować zwolnienia
grupowe i zwolnić nawet 200-300 osób. No to ja się k...a pytam:
dlaczego nikt wcześniej nie przejmował się gdy spuszczali na bruk
całe fabryki a teraz spuszczą kilkanaście tysięcy górników. To ja mam
teraz przejmować sie garstką złodziejów, którzy chcą na mnie zarobić
nie swoją pracą ?

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_promail.pl