Re: Naginanie faktów aby wygodnie bylo piratom...

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Sun 06 Dec 1998 - 01:18:50 MET

SiNuS napisał(a) w wiadomości: <366f0640.7209076_at_news.tpnet.pl>...

>Zacznijmy od poczatku...
>Nie uzywam "Ciebie" aby usprawiedliwic siebie.

A jednak przytaczas teksty typu
"wtedy kradłeś a teraz jesteś mądralą"
Co Cię obchodzi czy kiedyś kradłem czy nie.
Co Cię może obchodzić nawet gdybym teraz kradł?

>Twoj syn ci tak mowi? Gratuluje jego wychowania.

Ani nie palę papierosów ani nie mam syna :-)

>Na przyklad, ktory tu podales ma wplyw wiecej czynnikow
>niz myslisz.

Jednym z nich jest przekonanie iz osoba która pali
(bo np. nie umie przestać) nie ma prawa odciągać od palenia
i twierdzenia iż palienie szkodzi. Ma nawet więcej praw,
gdyż może znać szkody na własnym zdrowiu...

>Czy cie ktos "jawnie" oskarza? Nawet jesli tak to i tak
>na plaszczyznie czysto "akademickiej".

Dokładnie tak. I podaje się to za przykład porównywalny
z kradzieżą software'u w obecnych ramach prawnych.

>Wiem o tym.

Cieszę się że wiesz. Czy coś więcej poza "wiem" robisz?

Pszemol