Re: TNT - które wziąć ???

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 06 Dec 1998 - 00:43:48 MET

On Sat, 5 Dec 1998 17:16:59 -0500, "Xylodius" <xylodius_at_prodigy.net>
wrote:

<ciach>
>Tylko Diamond !!!!!

Jak ja lubie takie stwierdzenia ...

> Jego karty sa najlepiej zaprojektowane,

Na jakiej podstawie tak twierdzisz - bo Diamond tak napisal? Ja np.
nie widze zadnej przewagi projektow Diamond'a na projektami np.
Creative'a. Roznic w wydajnosci czy grzaniu sie obu tych kart nie ma.
Sa za to roznice w cenie - i to stanowczo nie na korzysc Diamond'a.

>najsolidniej zrobione,

j.w.

> wspolpracuja bezproblemowo z najwieksza
>grupa plyt glownych

To akurat jest bzdura - Viper mial najwieksze klopoty z plytami na
BXCel'u czy z Asus'ami PL2 97. Creative i Asus pracowaly na nich bez
problemu

> a poza tym drivery Diamonda jako jedyne nie
>maja slynnego bledu ACDSee, a ktorym obdarzone sa inne drivery
>kart zbudowanych na Rivie TNT.

I to jest IMHO jedyny plus Diamond'a

>Diamond RuLeZ !!

no comments