Re: Protes SZLAG TRAFIL !!!

Autor: Bartosz Frankowski (bjafman_at_frikobantispame.onet.pl)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 23:52:32 MET

>Tak? A skąd te dane? Na jakiej podstawie?
>Naiwne bzdury do kwadratu wypisujesz.

JA NAIWNYCH BZDUR NEI WYPISUJE. Jako rzecznik tego calego
przedsiewziecia zbieram dane z wielu zrodel. W tym wypadku dane
pochodza od naszych ludzi w TPSA, a zostaly potwierdzone przez
kilkunastu dziennikarzy.

>Sukces? TPSA ma to głęboko gdzieś!
>Totalnie ma to w nosie że kilku dup** i kilku kret**
>nie połączyło się w internetem wtedy.

Jesli TPSA ma strate 3 mln zlotych gdzies, to jej zarzad powinien isc
na leczenie.

Tak na marginesie, to ty tez, bo obrazasz wielu ludzi.

>Aha? Protest? Chybaś się z głupim widział...

Opanuj sie chlopie.

>Spadek? Jaki spadek i kto "zanotował"?
>Dezinformacja totalna...

Jak wyzej.

>Masz mądrzejszego brata. Bierz z niego przykład!

no comment.

>Brak mi słów.

Mnie tez, gdy czytam co piszesz.

bartosz jan antoni frankowski (BJAF)
/\oo/\ /\oo/\ tel:048-061-8677527 uin:8339514
/\##/\ /\##/\ Remove bantispame from my adress.
/(00)\/(00)\ http://www.kki.net.pl/bjafman
PROTEST POLSKIEJ SPOLECZNOSCI INTERNAUTOW: http://besu.ch/protest .