Re: TNT - które wziąć ???

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 23:29:37 MET

On Sat, 5 Dec 1998 20:10:10 +0100, "HaDeK" <hadek_at_friko.onet.pl>
wrote:

>Creative
>Diamond
>ASUS
>Ceny są podobne tam gdzie to mam kupić ale nie ma możliwości ich testowania.
>Cz wszystkie mają TV/out ???

Niektore wersje Viper'a maja TV Out - ale one nie sa w tej samej cenie
co Creative i Asus

>Czy ASUS daje się podkręcać w traki samym stopniu jak pozostałe ???

Nawet bardziej (przynajmniej "na dziendobry" bo ma juz wiatraczek)

>Czy wszystkie z tych kart maja standardowo coler ???

Tylko Asus - ale biorac pod uwage cene wiatraczka i latwosc montazu
nie powinno to nijak wplywac na Twoja decyzje

>Czy ten ASUS to sprawił już komuś jakieś problemy ???.

Ja o nikim takim nie slyszalem

>Pomóżcie wybrać !!!

Jesli zalezy Ci na TVOut to z tej trojki najlepszy jest Asus

>---
>Konrad Kaminski (HaDeK)

Pozdrowienia

Vindex