Re: Doswiadczenia z TUNEREM-TV do PC???

Autor: Adam (fidor_at_friko.sos.com.pl)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 22:56:06 MET

On Thu, 03 Dec 1998 15:50:41 GMT, piotrtal_at_promail.pl (Tałajczyk
Piotr) wrote:

>mała poprawka. FlyVideoII jest na (AFAIK) BT848 i BT878 w różnych
>wersjach - z tą drugą już nie chodzi większośc programów, a konkretnie
>chodzą tylko dwa. :( Pubs oraz Syster4.
>poza tym chcąc cokolwiek na tym dekodować trzeba mieć naprawdę
>zaje**cie dobrej jakości sygnał - wystarczą lekkie zakłócenia i
>będziesz miał g. a nie zdekodowany C+. :(((
Co do chipsetow moze , nie wiem , nie jeste w tym dobry . Co do
dekodowania - mieszkam ok 30 km od granicy Wa-wy , odbieram sygnal
przez frytkownice , oraz przez satke . W obu przypadkach obeaz jest OK
, nawet lepszy niz z kablowki (astra city) . Tak wiec chyba nie ma
wiekszych problemow jesli chodzi o kryteria .
Fidor
Lamerskie pytanko - moglbys rozwinac skrot AFAIK - nie chce mi sie
grzebac po netykiecie , a widzialem to juz pare razy .