tylko 333MHz ;-)

Autor: Marek Nowicki (mnowicki_at_phys.put.poznan.pl)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 21:28:31 MET

Mam PII 333MHz, oraz Atrend ATC6220 (BX), 64 Mb RAM 8ns
i740 AGP. Problem polega na tym, ze po zmianie magistrali nz 75 lub 83
Hz komputer sie uruchamia, ale po starcie win95 osr2 obraz jest silnie
zniekształcony (poszarpane pionowe, kolorowe pasy, "pod spodem"
wszystko OK-czytelne).
Dzieje się tak w rozdzielczoci roboczej tj. 1024*768*85Hz. Podczas
ładowania systemu logo jak i tryb tekstowy sa bez zarzutu.
Przy magistrali 83Hz powstaja równiez uszkodzenia w FAT podczas zapisu
na dysk (Seagate 8Gb). Podobno predkosc PCI nie jest związana z
magistrala wiec dlaczego. Nie wiem czy istnieje zwiazek pomiedzy
szybkoscia AGP i magistrali. Byc moze dosc badziewna karta graf.
(Eagle)po prostu nie wydala na szybszej magistrali. Co o tym myslicie.
Tylko nie piszcie po co ci wiecej jak 333 Mhz. Przy kodowaniu MP3,
wiecej MHz, znaczy szybciej, a komputer mam sluzbowy.
Pozdrawiam listowiczow

    Marek Nowicki

--
Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl - 020 92 47