Re: Odp: Multinet Callback także w Szczecinie

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 21:28:02 MET

On 5 Dec 1998 16:34:43 +0100, optimum_at_promail.pl (Krzysztof Pralat)
wrote:

>Problem rzeczywiscie lezy po stronie Zoltrixa (niedzialajacy Auto Answer w
>modelach PCI). Chodzi mi jednak o to, ze Multinet od dawna doskonale zdaje
>sobie z tego sprawe. A brak informacji w materialach handlowych i na
>stronach www o tym, ze callback nie dziala z jednym z najlepiej
>sprzedajacych sie modemow w Polsce jest zwyklym cwaniackim naciaganiem
>klientow.

Ano jest. Pytanie - kto naciaga. Czy firma oferujaca usluge callback -
chyba kupujacy ja wie co kupuje, opis ze strony sprzedajacego
wystarczajaco jasno wyjasnia ze sie dzwoni, loguje, rozlacza, oni
oddzwaniaja i modem to przyjmuje - czy tez sprzedawca "modemu" ktory
jest proteza siekierka ciupana? A czy kupujac ten Winszajs usluszu sie
od sprzedawcy czego to paskudztwo nie potrafi? Bo mnie sie zdaje (paru
nie namawialo na tego typu g... i nie byli w stanie pojac o co mi
chodzi ze nie chce TAKIEGO NOWOCZESNEGO MODEMU PCI) ze obiecaja raczej
ze herbate tez ten modem zaparzy...

Jak sie kupilo badziewie to pretensje mozna miec do wlasnej glupoty.
Uzeralem sie jakis czas z winmodemem ale nie narzekalem na innych
tylko na wlasny blad ze to kupilem...

Darek