Asus P2L97

Autor: Wieslaw J. Palczewski (palczews_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 19:32:10 MET

Szanowna Listo,

Zwracam sie do Was z prosba o pomoc, gdyz doszedlem juz do ,,sciany'' i
sam, ani z pomoca z zewnatrz nie moge dac rady.
Problem z plyta dwuprocesorowa Asus P2L97, a wlasciwie ze zintegorwanym
kontrolerem scsi 7880.
Pracuje pod NT4.0. W logch czesto pojawial mi sie blad o przeterminowaniu
dotyczacy sterownika aic78xx.sys
Kazda proba aktualizacji sterownika aic78xx, z dolaczonych do plyty glownej
dyskietek, ze sciagnietych nowych driverow, konczy sie niepowodzeniem.
System zatyrzymuje sie na niebieskim ekranie i nic juz nie pomaga, tylko
wylaczenie komputera.
System mam posadowiony na dysku IDE (FAT), na dane mam Baracude scsi,
CD ROM tez scsi.

Tylko w jednej sytuacji moge przywrocic system - ponownie zainstalowac go
z systemowymi driverami kontrolera znajdujacymi sie na plycie WinNT4.0

Czy jest recepta na to, by problem ten popchnac do przodu i:
-zaktualizowac driver,
- zapomniec o info w logach o bledzie sterownika aic78xx?

Pozdrawiam i prosze o ewentualne, konstruktywne dorady.

Wieslaw Palczewski