Re: zasilacze ATX

Autor: Michał Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 13:45:01 MET

> "jedyne" ???
> chyba ze wiesz, ze byl to jeden z tych lepszych zasilaczy, bo dzis
> najtansza obudowe atx moge kupic juz za 110 netto... a nie sadze, aby
> plastik dawali za 25zl.

NIE KUPUJCIE Tanich zasilaczy ATX. Moze to zaowocowac bledami w zamykaniu
windows , brakiem mozliwosci podkrecenia Celerona , ogolna niestabilnoscia
komputera.W celach doswiadczalnych wymienilem obudowe ze zwyklej (120) na
greena (250). Wnetrznosci - Celer 300 , Asus P2B , 64 P100, Trident AGP,
dyski rozne. Komputer przestal sie zawieszac, nie zdarzylo sie ani razu
bledne zamkniecie Windy ( ze scandiskiem na starcie) , a celer chodzi na 450
jak burza.. Powtarzam , jedyne co zmienilem to obudowa. Zapewne ma to
zwiazek z podawanym napieciem , ktore powinno byc 3.3 V , a przy gorszych
obudowach moze byc 3.28. Polecam tez post Fachmana "Bardzo wazna uwaga o
zasilaczach ATX i ABIT BH6".

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?