Re: Naginanie faktów aby wygodnie bylo piratom...

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 10:41:11 MET

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <3668d8cb.0_at_news.vogel.pl>...
>SiNuS napisał(a) w wiadomości: <366e9065.3574280_at_news.tpnet.pl>...
>
>To nie fakt zarobkowania miał w moim przypadku znaczenie.
>To wprowadzona w 1994 roku w Polsce Ustawa...

>To co robiłem przed 1994 rokiem tylko Ty SiNuSie, Marek Oberman
>i kilku innych piratów nazywacie kradzieżą, prawdopodobnie
>aby usprawiedliwić swoje obecne nędzne pirackie zachowanie.
>Oficjalnie, w świetle obowiązującego wówczas prawa działalność
>taka nie była sądownie ścigana ani nie była nazywana kradzieżą.

Nie no nie widziales zastrzezen w programie
gdzie bylo napisane, ze kopiowanie itp itd
jest przestepstwem. To, ze w innym jezyku,
co z tego - wiedziales, ze KOGOS okradasz.

>Nowe programy? (niestety) Tu nie ma wymówki. Piszę niestety, bo
>również ja nie uważam tego za tanią zabawkę i nawet w przypadku
>tanich, popularnych programów jak Windows 98 nie stać mnie
>na nowinki.

Nie rozumiem, przeciez podobno zarabiasz $5000
na miesiac i nie stac Cie na nowinki software`owe
do w98?

>w Polsce po 1994 roku. Niezgodnie z licencją = jesteś złodziejem!

CZY TY ABY NIE ROZPETUJESZ NA NOWO WATKU
"PIETNUJE ZLODZIEJI ....." TYLKO POD INNA NAZWA?
NUDZI CI SIE, PRZECIEZ TO CO NAPISALES
W TYM POSCIE PISALES JUZ CHYBA ZE 100
RAZY. Czy Ty aby napewno dobrze sie czujesz?

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067