Re: Pomnik dla piratów i złodziei oprogramowania

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 06:13:40 MET

Tomasz 'Pilot' Minkiewicz napisał(a) w wiadomości: ...
>A tak w ogóle, to skoro Pszemol uważa,
>że czytelnicy trzech grup (bo na tyle to poszło) są tępi,
>wieprzkowaci i słowa nie są dla nich odpowiednie,
>to po jaką cholerę on w ogóle listy na te grupy wysyła.

Nie doczytałeś. To było do piratów/złodziei. A nie wszyscy
piszący tu na te grupy to piraci - na szczęście!
Więc nie do wszystkich to było. Warto pisać o piractwie
do osób, które robią to jeszcze nieświadomie, lub do
osob nie robiących tego w ogóle aby zebrać się razem
w większą siłę...

I nie obrażaj wszystkich uczestników usenetu,
bo mój tekst o tępych wieprzkach nie był do wszystkich!

Pszemol