Re: ile mozna wyciagnac z K62-300

Autor: Lukasz Orzechowski (thorn_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 02:56:50 MET

>Mój działa na 3x112 (336 MHz) przy 2.3 V, słyszałem

Moj podobnie, ale z napieciem 2.2 (i tak nie moge ustawic
wyzszego). Na razie stabilnie (od 2 godzin:). Na pewno
zas dziala stabilnie na 333 (3.5x95). 350 nie probowalem,
mam wrazenie, ze bardziej oplaca sie miec szybsza
magistrale i pamiec, niz +14 Mhz na procesorze.

Errata. (po ponad 2 godzinach). Procek nie dziala
stabilnie na 336 (a przynajmniej zadowalajaco stabilnie),
a napiecia zwiekszyc nie moge.
Moja rada - nie kupujcie plyt Lucky Star.
Bez zwiekszenia napiecia nie chodzi rowniez na 350 Mhz.
Rada jak wyzej.
A ja musze sie jednak zadowolic 333 - tyle przynajmniej
mozna wyciagnac i nic sie nie dzieje.

pozdrawiam
Thorn