Re: Pomnik dla piratów i złodziei oprogramowania

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 01:30:40 MET

Marek Oberman napisał(a) w wiadomości:
<62L92.4349$m6.773475_at_news.tpnet.pl>...

>Tlumaczylem wielokrotnie w odpowiednim na to
>czasie, nie lubie sie powtarzac w przeciwienstwie
>do Ciebie

Czyli jednak przyznajesz, że kradniesz
i do tego tłumaczysz dlaczego to robisz...
No właśnie... Czyli jeśli Ty o sobie publicznie
mówisz złodziej, to nie miej pretensji, że ktoś
potem tak Cię nazwie.

>Podsumowywac to sobie mozesz swoja matke
>i ojca czy aby nie popelnili jakiegos powaznego
>bledu w wychowaniu... A jesli nie oni to kto?

Zarówno ich jak i Ciebie. Podsumowywać mogę
sobie każdego do woli. A informacji jest w bród
do podsumowywania Ciebie - sam w końcu
zcharakteryzowałeś siebie dokładnie :-)

Pszemol