Re: ! Modem odpoczywa

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 01:19:14 MET

On Fri, 04 Dec 1998 15:37:33 GMT, "..." <-._at_ANTY.SPAM> wrote:

>No więc Darku
>1.Mam wykupioną usługę wysyłania impulsu 16 kHz i podpięty do tego licznik
>impulsów telefonicznych więc dokładnie widzę kiedy włączył się nowy impuls
>2.W programie licznik mam ustawione odpowiednie wyprzedzenie (25 sek) na
>negocjacje i w momencie rozpoczęcia nowego odliczania 180 sek zaczyna się
>nowy impuls co widzę na wyświetlaczu
>Tak że oba liczniki sprzętowy i komputerowy mam zsynchronizowane.

Aha! No wiec trzeba szukac dalej. Jest przynajmniej pelna jasnosc co
do faktycznego opoznienia. Jak on to robi ze tak rowno zwisa - nie mam
pojecia. Bo ze tepsa ma mniejsza przepustowosc wezla jak suma
przepustowosci pracujacych na tym wezle modemow to juz przywyklem. Ale
to nie tlumaczyloby tak rownomiernego stopowania.

Darek