Odp: Pecet i Casio SF-5790Y

Autor: hedon (hedon_at_polbox.com)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 00:56:41 MET

>Czy ktos z Was probowal podlaczac notes Casio SF-5790Y do peceta przez
samodzielnie montowany
>"kabelek". Ostatnio dostalem od kolegi jaki dziwny kabelek firmy "No name"
i do tego prosciutki
>programik komunikacyjny ale nic nie chodzi.Chcialem kupic "firmowy" ale jak
powiedzieli w sklepie
>ile moze kosztowac to dalem sobie siana. :)
>
>JBednasz
>---------------------------------------
 - mam ten sam problem z SF7500 , ale juz zdobylem
   uniwersalny program komunikacyjny Casio FA-127 v1.2.0 i
   za pare dni bede mial orginalny kabelek ( wspolny dla wszytkich
notatnikow )
   do skopiowania :))
Jak mozesz wrzuc mi na priva opis swojego kabelka, jak bede mial orginal to
sie
zrewanzuje.
   hed..
   hedon_at_polbox.com

Jak chcesz wiecej wiedziec pisz na priva