Re: Wyniki protestu

Autor: Moi (koala98_at_kki.net.pl)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 00:31:16 MET

Dariusz Pakowski wrote in message ...

> Lecz się człowieku. 0.5% strat, gdyby wyłączyć Internet całkowicie,
>to tyle gdybyś z 1.5l butelki nie wypił pół łyżeczki. Miesięczne zyski TP
>S.A.
>wahają się o 20-30%, więc to 0.5% możesz sobie darować. Tak samo nie
>lubisz TP S.A. jak inni Microsoft. I kto tu jest komunistą. Komuniści, to
>takie
>biedaczki, którzy potrafią tylko narzekać i wytykać bogatym ich zyski.
>Zrobicie rewolucję jak ten pieprzony Lenin?

No nie!!! Telekomunista zarzuca komunizm innym, toz to paranoja, wiec
lecz sie Miszczu sam.
Co to znaczy 0,5% strat, gdyby wylaczyc Internet calkowicie? Skad masz
takie dane? Sama TePSA nie wie jakie ma z tego tytulu faktyczne zyski,
bo ma tzw. strukture kosztow tak popierdolona, jak stare kombinerki.
To czemu nie wylaczacie? Albo czemu nie odpuscicie?
Bylem przyzwyczajony, ze w Telekomunie wszystko przeliczaja na flaszki,
ale mialem nadzieje, ze prywatyzacja cos zmieni. Jak widac niewiele.
I nie chodzi o wytykanie bogatym ich zyskow (nie komentuje, zeby mi sie
pepek ze smiechu nie rozwiazal), ale o walenie klientow w rogi, nawet jesli
nie cena, to nieadekwatna jakoscia uslug.
A rewolucji nikt nie bedzie robil. Zrobi wam ja konkurencja, ktora juz puka
do drzwi i niedlugo uskuteczni wam takie kuku, jak na animowanym GIF-ie
czynnym na waszym, lekko zmienionym, serwerze w dniu 1.XII.

Pozdrawiam (szczegolnie serdecznie Gumisiow),

Moi