Re: Drukarka HP LaserJet 1100 A (wraz ze skanerem) a dos pytanie..

Autor: Łukasz Bajoński (lukasz_at_grafinet.com.pl)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 00:06:44 MET

"The Undefined" <undefine_at_free.com.pl> napisał(a):

> Mam HP LaserJet 1100 (bez skanera). W komplecie był program do obsługi do
> DOS'a(nawet po polskawemu - jakość tłumaczenia podobna do tłumaczenia
> instrukcji), umożliwiający globalne ustawienie czcionki i innych parametrów
> druku. Nie wiem jednak czemu u mnie nie chce ich zachowywać(po wyłączeniu
> drukarki resetuje sie do czcionki Wingdings), i trzeba jescze raz wgrywać
> do pamięci(na szczęście można z pliku batch).

No właśnie, trzeba po prostu zapisać żądane ustawienia do pliku *.plj
(czy jakoś podobnie) a do autoexecu wrzucić linijkę: copy xxx.plj lpt1
lub 2 zależy gdzie podpiąłeś drukarkę, nie muszę chyba dodawać że
drukarka musi być wtedy włączona ...

> Poza tym idzie spokojnie drukować ASCII(przypuszczam że PCL też)
> Do skanera chyba nie ma (sterowniki są dla 1100 i 1100A takie same)

Skaner podobno jest kiepskiej jakości (coś jak w faxie)
Do wydruków w trybie tekstowym polecam font Leter Gotic 12p, wygląda
zajebiście, wystarczy economode i 300 dpi, acha, drukarka jest idealna
dla linuxiarzy - ma wbudowane fonty w ISO

> Undefined

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
Grafinet s.c. http://www.grafinet.com.pl
Zapracujmy razem na Twój sukces...