Problem z Zoltrixem FMVSP56i ?

Autor: Kominek (fireplac_at_kki.net.pl)
Data: Fri 04 Dec 1998 - 23:20:57 MET

Ostatni próbowałem zmusić taki sprzęt do prawidłowej pracy u znajomego ,
dziwnymi objawami jest po pierwsze częste zrywanie połonczeń oraz problemy z
ustawieniem połączenia . Jeżeli już udało się nawiązać połonczenie trwa
czasem w porywach od 3-60min i modem sam je zrywa . Natomiast jeżali się nie
udaje to podczas dzwonienia po prawidłowej sekwencji wybierania numeru w
pewnym momencie słychać nienormalny ciągły pisk ??? Czy ten modem ma
standardowo wmontowany K6flex ?
I dlaczego próba upgardu (taki programik V.90 Upgarde Wizard ) kończy się
niepowodzeniem tj. nie rozpoznaje nazwy modemu i przerywa po 3% w module 2
??? Słyszałem że można spróbować zwiększyć czułość modemu , czy to pomoże i
jak to zrobić ?? I dlaczego modem został ustawiony na com4 to chyba nie jest
typowe ? Acha najlepsze połączenie jak narazie 44600 bps tak twierdził
znajomy ? Może całkiem zmienić mu sterownik ?
Pozdrawiam