Re: Pecet i Casio SF-5790Y

Autor: Kali (mkali_at_softel.gda.pl)
Data: Fri 04 Dec 1998 - 22:55:31 MET

Bednasz napisał(a) w wiadomości: <749c5c$i9e$1_at_helios.man.lublin.pl>...
>Witam Grupowiczow
>
>Czy ktos z Was probowal podlaczac notes Casio SF-5790Y do peceta przez
samodzielnie montowany
>"kabelek". Ostatnio dostalem od kolegi jaki dziwny kabelek firmy "No name"
i do tego prosciutki
>programik komunikacyjny ale nic nie chodzi.Chcialem kupic "firmowy" ale jak
powiedzieli w sklepie
>ile moze kosztowac to dalem sobie siana. :)
>
>JBednasz

Próbowałem i się udało. Podłączałem to do kalkulatora Casio CFX-9850G.
Schematu nie mam bo niedawno zgubiłem wszystkie dane, ale można schemat
znaleźć na http://www.yahoo.com poprzez słowa CASIO i INTERFACE. Sam
interface nie jest skomplikowany i jest oparty na u.s. MAX232 + pare diod,
rezystorow i stablizator na 5V. Największy problem może być z wtyczką mini
jack 3,5mm. Program dla notesów jakiś mam. Nazywa się FA122 (może jest już
nowszy) i działa pod win3.1/95. Też można znaleźć w internecie. Jeśli nie
znajdziesz to napisz to Ci go podeślę (instalka ok. 700 kB)

| PA! Kali mkali_at_softel.gda.pl |