Re: TPSA - Protest czy ma sens??

Autor: Bartosz Frankowski (bjafman_at_frikobantispame.onet.pl)
Data: Fri 04 Dec 1998 - 22:06:28 MET

>Slyszeliscie co powiedzial w aktuanosciach jeden gostek z TPSA(jakis
>prezesz, zdaje sie ze z Gdanska)," mozemy sobe protestowac ile nam
sie
>podoba, a nie zmieni to niczego"-cos w tym stylu. Stwierdzil rowniez
ich
>dochod z korzystania uslug internetowych wynosi zaledwie 0,5%, a
wiec
>niewiele straca.

W zeszlym roku przychod z numeru 0202122 wnosil okolo 30 mln nowych
polskich zlotych. Za pierwsze polrocze tego roku przychod wyniosl juz
33 mln nowych polskich zlotych (czyli 330 mld starych). Na razie jest
to niewiele, ale przy takiej krzywej wzrostu za dwa lata bedzie to
calkiem znaczaca pozycja. Zreszta ciekawy jestem reakcji akcjonariuszy
na wiadomosc, ze zarzad sobie bimba na jakies tam 33 mln zlotych.
Wypowiadajac sie w ten sposob zarzad prezentuje tylko krotkowzrocznosc
firmy. Jaka dobra firma przyznalaby sie, iz z najbardziej
przyszlosciowej i dochodowej inwestycji ma tylko 0,5% zyskow. Przeciez
to jest IDIOTYZM! Ci ludzie nie powinni zarzadzac firma, tylko grzadka
w ogrodku (i to wlasnym).

A tak na marginesie, to Teleekspress podal, iz tego dnia z tytulu
strajku straty TPSA wyniosly 3 mln zlotych. A protestowalo niecale 15%
uzytkownikow. Ten rezultat dalo sie osiagnac bez wsparcia telewizji.
To jest sukces. Mam nadzieje, ze te procenty wzrosna w niedziele
06.12, kiedy to nadejdzie termin kolejnego etapu protestu.

ps:
A to napisze, tylko po to, zeby was rozsierdzic. W Meksyku kazda
rozmowa lokalna (w tym i pol. z internetem) kosztuje tylko 0,34
grosze, niezaleznie od czasu trwania. I co? Nadal ubostwiacie TPSA???

bartosz jan antoni frankowski (BJAF)
/\oo/\ /\oo/\ tel:048-061-8677527 uin:8339514
/\##/\ /\##/\ Remove bantispame from my adress.
/(00)\/(00)\ http://www.kki.net.pl/bjafman
PROTEST POLSKIEJ SPOLECZNOSCI INTERNAUTOW: http://besu.ch/protest .