Re: napedy CD-ROM i zgrywanie trackow

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Fri 04 Dec 1998 - 17:19:01 MET

>Jak sciagaja tracki inne CD-ROM'y
>Ja nie moge czegos takiego sluchac
>pleasssssssssse help
>pozdrowka
>pTad

Ja bylem dosyc zadowolony z mojego TEAC`a 524E - sciagal srednio X3 (z
jitter correction), na niektorych plytkach przepuszczal trzaski, ale
ogolnie nie mialem powodow do narzekan. Az do teraz. Kupilem za 50 pln
stara 16-tke Lite-On (BTW, zna ktos ta firme???), i tu niespodzianka:
z pirata sciaga x 8, bez korekcji, ale czysciutko, ze az nie wierzylem
- zero trzaskow. Nic. TEAC powedrowal na polke, a u mnie w kompie
siedzi teraz CD x16 firmy krzak i chodzi lepiej niz dowolna
dwudziestkaczworka.
Pozdruffka!

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--