Re: TPSA - Protest czy ma sens??

Autor: ... (-._at_ANTY.SPAM)
Data: Fri 04 Dec 1998 - 16:37:37 MET

ABORYGEN napisał(a) w wiadomości: <746534$ht2$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Slyszeliscie co powiedzial w aktuanosciach jeden gostek z TPSA(jakis
>prezesz, zdaje sie ze z Gdanska)," mozemy sobe protestowac ile nam sie
>podoba, a nie zmieni to niczego"-cos w tym stylu. Stwierdzil rowniez ich
>dochod z korzystania uslug internetowych wynosi zaledwie 0,5%, a wiec
>niewiele straca.
>
>Co o tym myslicie??

Jeżeli to prawda te 0.5% to niech dadzą Inet za friko przecież i tak strata
będzie znikoma - ale mnie się wydaje że jemu kazano tak powiedzieć bo niby
czym miałby się bronić //brak argumentów//
u tych pożal się Boże "menadżerów" z TP

_
*** P o z d r a w i a m *** Leon Hay... ***
    Home page www.dzwony.bells.com.pl/leo
                 GSM +48 603 214040
WebSzef WWW.DZWONY.BELLS.COM.PL