Problem z drukiem w sieci W98 , Epson-600

Autor: Wyzga Mikolaj (sp9wug_at_ucku4.uck.pk.edu.pl)
Data: Fri 04 Dec 1998 - 16:00:26 MET

Witam!
Mam w pracy oryginalny Windows 98 i Office 97. Komputerow jest kilka i sa
polaczone w siec. Do jednego z nich jest podlaczona drukarka Epson 600 i
jest udostepniana w otoczeniu sieciowym. Maja z niej korzystac 3
komputery. Ten do ktorego jest podlaczona idzie OK, stary 486 na WfW 3.11
mapowana drukarka - idzie OK, a nowy K6-2 300, 64Mb RAM cos sie psuje na
wydrukach. Pismo ktore zajmuje np. 1 karte na wydruku zajmuje kilka. Po
prostu drukuje kilka linijek wyrzuca kartke , bierze nastepna - znowu
kilka linijek itd. Probowalem sterownikow z W98 oraz najnowszych od Epsona
i nic. Na dodatek nie zawsze sie to objawia tylko czasami. I nie wiem juz
co z tym mam zrobic. Probowalem nawet zmieniac cos w ustawieniach drukarki
w buforze cache, oraz zmienialem format danych z EMF na RAW i nic nie
pomoglo.
   POMOZCIE !!!
Mikolaj