Re: kabel UW SCSI -historia

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie)
Data: Fri 04 Dec 1998 - 11:08:51 MET

"SqT" <SqT_at_friko.onet.pl> wrote:
>Fajnie ... ze ten temat sie pojawil kiedys szukalem takiego kabla.
>MAm Tekram'a 390f to jest Ultra Wide scsi i ot skaner do tego podlaczyc
>mozna tylko zewnetrznym UW to jest chyba 68 pinow a skanej ma chyba scsi 1 .
>Wiec moze ktos mi powie gdzie moge kupic taki kabelek w POlsce bo mam drugi

   O ile dobrze kojarze model, to na zewnatrz dc-390f ma tylko 68-pin ale na
plycie ma 68 i 50 - nie daloby rady jakos przeciagnac kabla do srodka komputera
i podlaczyc do zlacza 50 pin?

--
Tomasz Łukaszewicz                 o          |  ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student UW                        o   ___     |  żeby jakoś nie było.''