Re: plyta AT dla PII ???

Autor: R. Głąb (glabr_at_polbox.com)
Data: Fri 04 Dec 1998 - 11:48:17 MET

Tomasz Moskot napisał(a) w wiadomości:
<733ga4$onr$1_at_gemini.webcorp.com.pl>...
>Moze ktos wie czy jest jakas plyta pod PII ale nie ATX ?
>najlepiej z kontrolerem SCSI i gdzie mozna o niej poczytac lub kupic .

[...ciach...]

Płyt baby AT z kontrolerem SCSI nie widziałem; bez kontrolera jest sporo
(n.p. na chipsecie LX), ale myślę, że Cię interesują uznanych firm na
chipsecie BX - znam następujące:

- A-trend ATC-6230 (ale tylko zasilanie)
- Asus P2B-B
- GIGABYTE GA-6BA

opisy na stronach firmowych, lub w sklepach, n.p.:
http://www.giga3.lodz.pl/opisy.htm
http://www.setka.com.pl/
http://www.gigabyte.com.tw/GA6BA.html
http://www.asus.com.tw/

(oczywiście na LX i "gorszych" firm są trochę tańsze :))

pozdrawiam,
Ryszard Głąb
   r_glab_at_priv.onet.pl
SMS/tel.: +48601860511