Tryb zgodnosci z MS-DOS

Autor: * SON OF PRESIDENT * (carramba_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 04 Dec 1998 - 09:44:31 MET

Pytalem juz o to wielu znajomych, a jezeli dalej nie znajde wyjasnienia,
to w pryplywie rozpaczy napisze do Tech-Supportu Microsoftu :(
Problem polega na tym, ze moj WIN95 od czasu do czasu bez zadnej
ingerencji z mojej strony przelacza sie w tryb zgodnosci z MS-DOS. Pojawia
sie taki niebieski ekran przy ladowaniu systemu i wtedy mam juz beret.
Z menadzera urzadzen znika mi dysk twardy, a przy kontrolerach dysku
twardego (pierwsza i druga kolejka FIFO) pojawiaja sie wykrzykniki.
Jedynym lekarstwem (na jakis czas) jest reinstalacja WINa.
Uzywam przy starcie MULTI-CONFIGA i z tego wzgledu nie mam zadnych
sterownikow dosowych w windowsie.
Sprzet:
AMD K6 233, VIA VPX, HDD SEAGATE MEDALIST PRO 3,2 GB, cd-rom BTC 20x.
Jezeli ktos wie, jak wylaczyc ten tryb zgodnosci lub zna przyczyne, dla
jakiej on sie pojawia, to prosze o pomoc.
Robert