Re: Jak zazworkować streamer 120/250 MB & FDD

Autor: Michał Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 16:42:00 MET

> Nie, nic nie rob. Tak jak mowie tasma MA miec przeplot a zworki maja byc
> nie
> ruszane, bo
> zadnego pozytku z tego nie ma. Do streamera musisz miec specjalny kabel,
> ktory ma na
> jednym koncu wtyczke ktora wlaczasz do plyty, na drugim koncu identyczna
> wtyczke ktora
> wpinasz do streamera i gdzies po srodku jest gniazdko 34pin (takie jak do
> FDD na plycie) do ktorego
> podlaczasz tasme od flopow. I wtedy wszystko dziala. Chyba nie dali Ci
> kabla
> [...]

I tu bede oponowal. Kupilem swoje Colorado 250 i dostalem taki kabel -
podlaczylem wszystko wedlug instrukcji i ...kupa. Zapisuje dobrze ,
odczytuje z bledami. Wkurzony wyciem tego ( sprobojcie w nocy w bloku ,
niesie sie jak po lesie) zanioslem je do serwisu , sprawdzony , dziala. W
sklepie polecono mi podlaczyc streamer bezposrednio do tasmy. Wtedy jeszcze
nie bardzo wiedzialem co sie rusza w komputerze , zrobilem jak kazali. I o
dziwo dzialalo przez 4 lata , az do momentu kiedy sprzedlaem streamer.
Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?