Re: celerony OEM

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 21:30:45 MET

Dnia Wed, 02 Dec 1998 22:15:35 GMT, dobrov_at_priv.onet.pl (Arkadiusz
Dąbrowski) napisał:

>A ja się nie zgadzam!
>Kumpel ma oema, których chodzi na 450 a ja BOX-a made in Malay,
>którego można w d... pocałować.

To bedzie troche smieszne, ale mnie sie wydaje, ze nawet te
oporniejsze trzysetki poszlyby na 450 w odpowiednich warunkach. Mowie
to na podstawie mojego doswiadczenia: przy 2.3V juz nie mam zadnych
bledow, ale niestety ogromne problemy z grzaniem sie tego swinstwa -
pada po 5-15 minutach zaleznie od tego, czym go mecze (jak quake2 - to
po 5 min... :)
Byc moze pomogloby zamontowanie z boku boxa takiego fajnego coolerka
5000rpm/0.18A jakich pelno na gieldach. Mnie sie szczerze mowiac juz
nie chce tego sprawdzac, chociaz z drugiej strony - zysk jest calkiem
niezly: (RC5) przy 375MHz mam 1.06Mkeys/s, a przy 450 - 1.25M (!)

--
Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl    http://rainbow.mimuw.edu.pl/~jfiok/