Re: ! Modem odpoczywa

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 17:06:14 MET

On Thu, 03 Dec 1998 09:28:41 GMT, "..." <-._at_ANTY.SPAM> wrote:

>Piotruś ale czy to możliwe żeby obciążenie wypadało w RÓWNYCH
>odstępach czasu tzn, u Ciebie co 1 min a u mnie co 3 min.
>i co dziwne nie zaczyna się ta "przerwa" zaraz z nastaniem nowego impulsu
>ale po ok.15 sek - widzę to na 'Liczniku 5.0' który odlicza czas każdego
>impulsu (180 sek)

Uzyles wlasciwego slowa - ODLICZA. I teraz zastanow sie co z tego
wynika. Otoz wynika z tego ze zaliczenie kolejnego okresu licznikowego
przez twoj lokalny licznik nie musi byc tozsamez momentem zaliczenia
impulsu przez centrale. Osobiscie podejzewam ze na zasadzie :lepiej
byc mile zaskoczonym niz niemile rozczarowanym) program pierwsze
zaliczenie wykonuje po 165 sekundach od uzyskania polaczenia. I stad
moze wynikac to przesuniecie czasowe. bo modemu z funkcja detekcji
impulsow licznikowych na 16 kHz nie widzialem.

darek