modem

Autor: Roland (roland_at_pro.onet.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 23:46:38 MET

Cze
Mam problem. Zamienilem modemy z kompa w pracy i w domu. Oczywiscie do domu
wzialem lepszy :-))
W domu mialem jakiegos starego Zoltrixa 33600, a teraz mam chyba "Request
k.56flex.PnP". Nie wiem, bo nie mam pudelka, tylko dyskietke ze
sterownikami, ktora niestety nie chce chodzic :-((( I wlasnie w tym
problem. Nie mam sterownika. W serwisie upierali sie, ze to tez jest
Zoltrix, ale na dysku jest napisane "Rockwell 56K modem inf for Win95/NT4.0
Rev 1.3. Patrzylem na www.zoltrix.com, ale nic takiego tam nie znalazlem.
Czy ktos ma taki modem i sterownik i jeszcze stale lacze, zeby mi go
mail'nac, ewentualnie wie skad go sciagnac?
Odp. prosze tylko na priva.
Nie subskrybuje tej grupy.
TIA Roland