Re: Nietypowe pytanie o Fly Video II

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 11:01:05 MET

:>Zmieniam sobie wlasnie komputerek i meczy mnie pytanie:
:>Na jakiej maxymalnie magistrali moze "chodzic" Fly Video II ?
:>Duzo z was posiada ta karte, wiec pewnie duzo odpowiedzi dostane :))
:>
: Nie wiesz? - co sie stalo....
: az dziwne.... powinnismy nie odpowiadac i skrytykowac twoja wiedze...

Nie bardzo rozumiem kolege "softka" czego sie do mnie przyssal.
Na listy kierowane prywatnie odpowiada na odczep byle nic konkretnego,
na newsach wyskakuje z dziwami.

Pisze ze zmianiam a nie ze zmienilem.
Pytam sie na jakiej magistrali mi pojdzie a nie dlaczego niechodzi.

Naucz sie wreszcie czytac.

: do 83MHz wszystko jest bezproblemowo. Na 100MHz sie wiesza. :o( albo nie
: dziala wogole

Jak widac z poprzedniego listu nie wszystkim.

PS: Skrytykuj swoja wiedze.

--
       Slawomir Sidor  |  cwaniak_at_kis.p.lodz.pl  |  tel. 601 ALEKSA