Re: Jaka temperatura procesora.

Autor: Mateusz (Firm_at_no_firm.com)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 10:03:58 MET

Wlasnie przeczytalem na liscie, ze Celeron 300A podkrecony na 450 pokazuje
temp. 26 st.C. Niech mi ktos wyjasni ta temp. procesora pamietajac, ze
procesor jest juz nadtaktowany o 50% powyzej tego, co sugeruje producent
(czy przy nominalnej czestotliwosci temp. bedzie wynosic ponizej 20 st.C?).
U mnie w pare chwil po wlaczeniu komputera moge odczytac temp. procesora 33
st.C, plyty 23 st.C, a po dluzszej pracy tak jak nizej.

Mateo