Obsługa HP LaserJet 1100 pod DOS'em

Autor: Michal Rolka (rolka_at_igo.katowice.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 21:21:54 MET

Środa 02.12.98, The Undefined pisze:

 TU> Mam drukarkę HP LaserJet 1100, oraz kilka własnych programów dosowych.
 TU> Może ktoś wie, jak sterować czcionkami. Chodzi mi o zmianę wielkości
 TU> czcionki w programie DOS'owym(w celu wydruku np. tytułu dokumentu)

Najlepiej jest dorwać książkę A. Marciniaka "Język PCL" lub R. Wacławka
"Programowa obsługa drukarek laserowych" lub instrukcję do starszych modeli HP
LJ/DJ. Zresztą... masz krótki kurs:

CP852 - ESC(17U
ISO-8859-2 - ESC(2N
CP1250 - ESC(9E

czcionka proporcjonalna - ESC(s1P, o stałej szerokości ESC(s0P
liczba znaków na cal - ESC(s<liczba>H
wysokość znaku (w 1/72 cala) - ESC(s<liczba>V
pismo proste - ESC(s0S, kursywa ESC(s1S
wytłuszczone - ESC(s3B, normalne ESC(s0B
krój - ESC(s<numer>T, gdzie numer to 3 - Courier, 4101 -CG Times, 6 - Letter
Gothic.
Aby te komendy odniosły skutek, musisz je wysyłać w podanej kolejności. Nie
musisz używać wszystkich. Parametry liczbowe podajesz jako reprezentację ASCII
ich wartości, a nie binarnie.

--
   Michał Rolka          FidoNet: 2:484/26
     http://www.igo.katowice.pl/~rolka/