Lexmark 3000 - help

Autor: Piotr Kaminski (pkam_at_infocomp.torun.pl)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 00:19:56 MET

    Do użytkowników tej drukarki.
Drukarkę zainstalowałem w Win98 tak: włączyłem drukarkę, wtedy Windows,
który ją rozpoznał, poprosił o dyskietki, i poszło, działa OK. Problem jest
taki - podczas instalacji narzędzia do Lexmarka znalały się od razu w menu
"Programy", czyli program instalacyjny nie utworzył dla nich specjalnej
grupy. Ale to nieważne. Jest tam program "Lexmark 3000 Control Program on
LPT1", który wywołuje "C:\WINDOWS\SYSTEM\WADSPLER.EXE /dWWLXAC LPT1:" -- i
to właśnie nie działa, program mówi "Missing command line arguments". Tak
więc do tego programu dostęp mam tylko gdy drukuję, bo wtedy on sam
"wyskakuje".
Pytanie, czy komuś to działa, a jeżeli tak, to jak wygląda prawidłowe
wywołanie programu ?
A może jakieś nowe drivery do w98... ?
Piotr Kamiński ICQ: 22447414
pkam_at_infocomp.torun.pl