Re: Obudowa ATX.

Autor: BazaBB (bazabb_at_bb.onet.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 23:35:02 MET

Tez taka mialem ale na szczescie sie jej pozbylem bo:
1 - Pomijajac ciezka blache to trzeba jeszcze za kazdym razem zdejmowac
przednia maskownice (co jest wybitnie wkurzajace z powodu durnego zaczepu)
2 - Napedy sa wsuwane na dodatkowych szynach przez co nie sa docisniete do
bokow niszy, Dla CD i innych to rybka ale juz np. szuflada adaxa tego nie
lubi
3 - Mogly by byc ladniejsze

Bye Krzysiek