Re: Riva Vivatec VGA-300S - Opinie please...

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 23:23:52 MET

On Wed, 02 Dec 1998 18:45:06 GMT, mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl
(Tomasz Holdowanski) wrote:

>Witam!
>Kupuje dla znajomego tania 3Dgrafike i wpadla mi w oko kartka jak
>wyzej. Prosze szanownych posiadaczy o opinie na jej temat, jak wyglada
>sprawa ze sterownikami, najczesciej spotykane klopoty, i tak dalej. Za
>wszelkie informacje bede baaardzo wdzieczny.

Karta jak karta - zwykla Riva 128. Sterowniki - najnowsze NVidii
chocby z ftp.supermedia.pl. Plusem karty jest radiator na chipie -
minusem gorsza niz w wypadku np. Vipera 330 jakosc grafiki 2D w
rozdzielczosciach > 1024/768

>Pozdrawiam,
>Mordazy von BinHex.

Pozdrowienia