Czy beda jeszcze C300A po nowym roku?

Autor: Miroslaw Paciorek, (miroo_at_i.am.gov)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 23:26:10 MET

Wlasnie: czy w nowym roku bedzie jeszcze mozna kupic selerka 300A?
Mam zamiar zlozyc sobie sprzecik, ale bedzie to mozliwe dopiero w polowie
stycznia. Zalezy mi jednak na kupnie 300A ze wzgledu na duze
prawdopodobienstwo pracy przy 100MHz. Nie sadze, zeby P2 >=300MHz
mozna bylo wtedy kupic ponizej 600zl.

Jesli ktos sie orientuje w tym temacie prosze o informacje.
Czekac? Czy robic zapasy?

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"