Re: jaki CD-rom?

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 17:12:36 MET

"Piotr Główka" <pglowka_at_polbox.com> wrote:
>jaki kupić od x32 do x40.
>miałem już Philipsa x12 chodził 1,5 roku,
>CyberDriva x32 chodził 2 tygodnie,
>Samsunga x32 chodził 2,5 tygodnia.

   Ostatnio tendencja jest taka, zeby co roku kupowac nowy tandetny CD-ROM
za ok. 200 zl, ktory przez rok jako-tako dziala. Alternatywa, ktora ja bym
polecal, to zakupic cos porzadnego, np. CD-ROM Plextor PX-32T SCSI (500 zl).

--
Tomasz Łukaszewicz                 o          |  ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student UW                        o   ___     |  żeby jakoś nie było.''