Problem z ZOLTRIXEM Spirit V.90/K56 Flex PCI

Autor: Grzegorz Krawczyk (angelll_at_kki.net.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 20:05:51 MET

Mam Problem!.
Nie mogę tego kurewstwa zainstalować (Zoltrix Spirit 56k PCI na bazie
Rocwell'a):
Instaluje mi się jakiś HCF Modem Enumerator orac Rockwell 56k Modem. Modem
zawsze ustawi się na COM3 (przerwanie ma 10 - jest przecież na PCI). W
panelu sterowania pod ikoną MODEM na karcie Diagnostyka wciskam WIĘCEJ
INFORMACJI i................. WIELKIE GÓWNO -> przechodzi do trybu
tekstowego i wyświetla że WIN32AS spowodował błąd no i oczywiście zamyka
okno MODEM z panelu sterowania (co dziwne nie zawiesza systemu).
Myszę próbowałem podłączać na porcie COM1 i COM2 i nic.
Słyszałem o problemach z przerwaniami na PCI bo przydziela sobie dynamicznie
ale próbowałem ustawiać w biosie na sztywno różne przerwania (płyta ASUS
P5A-B) dla slotów PCI i nic - przy starcie windy cały czas się resetował

Pomóżcie bo po paru godzinach mnie kurwica wziełą!!!!!!!!!!!............
Odpowiedzi jeśli można to na priva.

Grzegorz Krawczyk
angell_at_kompit.com.pl